Gyakran ismételt kérdések

GY.I.K. – avagy a (leg)gyakrabban feltett kérdések webáruházunkkal kapcsolatban

Az ügyfélszolgálaton lehetőség van személyes átvételre?
Természetesen lehetőség van a bestbolt.hu webáruházon keresztül rendelt termékeket ügyfélszolgálatunkon is átvenni, de ebben az esetben is szükség van on-line megrendelésre, majd a telefonos visszaigazolást követően kerül egyeztetésre az átvételi időpont.

 

Nem tudok bemenni (nem tudom átvenni) a csomagot, átveheti más helyettem?
Ha Ön bármely oknál fogva nem tud az átvételnél ott lenni, természetesen átveheti más is a termék(ek)et, akit ezzel Ön megbíz.
Személyes átvétel esetén ekkor Önre kell hivatkoznia az átvevőnek, illetve tudnia kell, hogy mit rendelt. Ezért nem árt az sem, ha akár a visszaigazoló e-mailünket odaadja neki, így legalább meg tud győződni a rendelt termékek egyezőségéről.
Ha kiszállítást kér , és tudja, hogy a szállítási időpontban nem tartózkodik majd az átvételi helyen, akkor vagy már regisztrációkor (illetve a megrendelés elküldése előtt a megjegyzés mezőbe beírva) megadhatja, hogy kit kell keresnünk, vagy pedig a telefonos visszaigazolás során értesít minket erről.
Kivételt képeznek fentiek alól az áruhiteles vásárlások, ilyen esetben csak és kizárólag ügyfélszolgálati irodánkban a hitel felvevő / igénybevevő intézheti az átvételt!

Meghibásodott egy termék, de már a könyvelőnél van a számla. Most el kell kérnem tőle, hogy garanciális igényemet érvényesíteni tudjam?
Természetesen nem! A számláról elég másolatot is magánál tartania.
Ha kéri, már a csomag átvételekor/kiküldésekor lemásoljuk Önnek az eredeti példányt, és azt összetűzzük a jótállási jeggyel, így Önnek már semmi más dolga nincsen, mint azt megőrizni a jótállás időtartama alatt.
Amennyiben esetleg elvesztette a számlát, és kéri a Öntől a garanciális szerviz, a vevő neve és vásárlás dátuma alapján azonnal hiteles másolatot állítunk ki a számláról, melyet ajánlott postai úton megküldünk Önnek! Ezen igényét kérjük telefonon jelezze felénk.